Gierka Jebzdzidowska

32
Witam tak jak obiecałem wjeżdża pierwsza ankieta dotycząca naszej gierki. Aby zagłosować trzeba mieć konto google. Wyniki podam jutro. Jak już będziemy wiedzieć czym ma być, to otworzę dyskusję na temat jej szczegółów (:

Link do ankiety: https://forms.gle/PoZbQN3QRfG4Sk8u9

Tutaj mała przypominajka mojego ostatniego posta, całość można śledzić pod tagiem #gierkajbzd:

"Dzień dobry.

Jestem tutaj bo wracam do projektu pod tytułem - "moja gra na komputer o tematyce jebzdzidowskiej, którą i tak wszyscy będą mieć w dupie". Całą genezę tego zjebanego pomysłu można śledzić pod tagiem gierkajbzd

Dlaczego tak dużo czasu minęło od ostatniego posta? Bo kurwele jebany kernel linuxowy jebany w dupę, rodzinę mi prześladuje. Jeśli ktoś umie kompilować kernela, byłbym bardzo wdzięczny za kontakt na privie. Wracając do głównego wątku:

Kolejnym etap tworzenia naszego autystycznego studia gier jest zebranie pracowników (raczej "wolontariuszy" to lepsze określenie). Potrzebni są programiści C# oraz graficy 3D/2D. Tutaj chciałbym podkreślić, że sam nie umiem zbyt dużo, ale wystarczająco, żeby taką grę napisać samemu. Również chciałbym zachęcić osoby, które nie umieją programować do uczestniczenia. Bedę wstanie udzielić paru "lekcji" podstawy języka C# oraz UNITY 3D. Może ktoś złapie bakcyla, zbierze doświadczenie i spróbuje znaleźć sobie pracę w sektorze IT? Podsumowując: potrzebuje ludzi do pomocy, od ilości osób pomagających będzie zależało jak bardzo rozbudowana będzie gra. Jeśli zbierzemy 300 programistów i 20 grafików to robimy wiedźmina 4. Jeśli będę sam to dostaniecie autystycznego snake'a.

Ostatnia rzecz to małe podsumowanie wyciągniętych przeze mnie wniosków z wcześniejszych waszych komentarzy oraz mały zbiór informacji:

- Gra będzie za darmo, rozważam jedynie zamieszczenie jakiejś małej prośby o dobrowolną wpłatę na jakąś wikipedie/hospicjum czy coś takiego.
- Gra będzie tworzona <w teorii, bo to zależy od waszego zaangażowania> z pomocą jebzdzidy. Tutaj będę zamieszczał główne pytania stanowiące trzon mechaniki/fabuły, najprawdopodobniej w postaci ankiet.
- Trzon i kierunek rozwoju będzie budowany tutaj, ale precyzyjniejsze rozwiązania będzie trzeba obgadać dokładniej. Dlatego dla osób, które będą chciały się mocniej zaangażować w tworzenie mechaniki/fabuły będą organizowane małe, nazwijmy je "konferencje", ze względu na brak lepszego słowa.
- Organizacją i rozdzieleniem zadań oczywiście będę zajmował się ja.
- Tak jak pisałem wielkość gry będzie zależała od ilości osób zaangażowanych
- Głównym celem tego projektu to jego SKOŃCZENIE. Ten punkt zwłaszcza dla mnie jest bardzo ważny (:
- Jeśli wszystko wyjdzie dobrze to kto wie, może założymy faktycznie normalne studio gier? ^^
"
Gierka Jebzdzidowska
0.040995836257935