Dbanie o klienta

16
Taka szybka ciekawostka jak niektóry firmy dbają o swoje produkty i o klientów, którzy je kupili. 
Otóż moja siostra kupiła kilka lat temu synowi rower marki woom. Sam rower jest bardzo lekki(więc dla kilkulatka ideolo) i bardzo wytrzymały (więc dla kilkulatka ideolo). Kilka dni temu dostała informację od firmy, że niektóre w niektórych rowerach zakupionych w latach 2018-2021 może występować usterka w kierownicy, więc zaleca się odkręcić kierownicę, wyczyścić wszystko ze starej pasty i brudu, założyć nową pastę i skręcić z powrotem. Elegancko, fajnie że napisali, elo. No i właśnie nie elo, bo zaraz po tym przyszła paczka od nich z kluczem imbusowym, ową pastą i prostym kluczem dynanometrycznym(chyba tak się nazywa, nie znam się dobrze) i całą obrazkową instrukcją jak to zrobić. Przypominam, że całość sprowadza się do odkręcenia jednej śrubki, przetarcia, nałożenia pasty i skręcenia JEDNEJ śrubki. Tak więc szanuję podejście i polecam, mnie tym kupili.  No i klasycznie wypierdalam.
Dbanie o klienta
0.042090177536011