Polanie II

5
Siemanko dobrzy dzidowcy. Jakiś czas temu zapostowałem zapytanie o Polanie II (na Steamie ,,Knights Shift"), więc dla ludzi, którzy zechcą grać w ową grę udzielę kilka obserwacji:
1. Kampania (z racji braku czasu przeszedłem tylko pierwszą ,,Droga do Tronu". Inwestujcie w Mirka. Zdobądźcie nim max lvl najszybciej jak to możliwe i inwestujie w upgrady (jak i w potyczkach (łuki, włócznie i magia na defa oraz miecze, tarcze i zboje na atak). Opłaci się, bo potem będzie miał największy dmg i survability ze wszystkich i solo carrnie całą Kampanię. 
2. Potyczka
Tu nie zaskoczę nikogo. Idźcie w ekonomię i obronę. Jak opracujecie max rynsztunek do jednostek, to nie ma chuja na Was i wtedy zdobycie wrogich wiosek to kwetsia paru max parunastu ataków dobrych wojów
3. RPG. Tu temat jest bardziej skomplikowany albowiem tu mamy więcej postaci:
a). Łowca: Łucznik napierdalający ze swego łuku przyjaciel Robina z Lockslay.  Najlepszy build wg. mnie to pod precyzję i zasięg. Wtedy nie ma chuja, by nie wykaitować NPCów, którzy chcą na zgnoić. Jak to bywa u wszystkich klas warto jest mieć kilka rodzaii broni, by na każdego mieć haka jednak pułapki+skradanie+łuk+precyzja = miazga dupy. W tej postaci najdłużej jechałem na darmowych i zbieranych grzybkach (potionach)
b). Rycerz: Jebany tank i pogromca wszystkiego, co chce mu wejść w drogę. Przy odpowiednim buildzie nie do zajebania. Osobiście preferuję build pod Atak (Siła + Szermierka z kapką defensywy [Zasłona]) a build itemowy pod Defa, bo sama broń z tym buildem to miazga dupy. Co do broni odsyłam do łowcy jak we wszystkich następnych klasach, bo warto mieć więcej niż jedną
c). Barbarzyńca. Skubany berserker napierdalający jak Organy Stalina. To najlepiej jest Barbariana utrzymywać na relatywnie niskim HP, by Szał Bojowy zrobił robotę a Zamach pozwala rozpierdalać zastępy bez wycofania. Moje zalecenia iść znów pod defa, by reszta w late-gamie załatwiła sprawę
d). Włócznik. Zabijaka dystansowo-zwarciowy. Nie będzie odkryciem dla wtajemniczonych, że ,,Fuks" na early gamie może być użyteczny jednak w late zupełnie bezużytecznym. Go możemy zrobić pod range jak i pod melee. Osobiście preferuję build pod Super Rzut i kaiting połączony z Zasłoną, gdyż ranged ataki mobów mogą być problematyczne. 
e). Magowie. Tu zdecydowałem się wrzucić naraz Czarodziejkę, Maga i Czarodziejkę Amazonkę, gdyż late game wygląda podobnie u wszystkich zależnie od używanej różdzki. Na early zaklęcie Zaślepienia, które sprawia, że wrogowie atakują siebie nawzajem odbije się czkawką na póżnych trybach, gdyż zaklęcie nie dostarcza nam XP, gdy nie my zabijemy moba. Kaiting i ataki zasięgowe we wszystkich przypadkach są lepsze. U Amazonki Łatwiejsze z powodu tworzenia kopii wysyłanych na śmierć (jednak umówmy się. To nuda). Jednak Magiczna Tarcza + klonowanie + dodatkowe spelle (ja osobiście preferuję Magicznego Ducha atakującego wszystkich dookoła) wygra grę za Was. Oczywiście buildy są personalne. Mam nadzieję, że ktoś też podpowie swoje buildy, bym mógł je wykorzystać i ocenić w swojej grze.
Z fartem dzidowcy. Trzymta się
1000
1000
400
100
+7
0 komentarzy
0.046342849731445