Jebać elektrode
Hobby
7 m
24
Jak w tytule Panowie bo nie zamierzam się tam pytać.
Mam problem z obrotami w moim golfie II 1.6 benzyna. Gaźnik po regeneracji mimo to trzyma za wysokie obroty w okolicy 2.5 tys obrotów. Dodam że jest to gaźnik sterowany elektronicznie i nie wiem, czy coś z prądem za to nie odpowiada. Aha i jeszcze jak włączę długie to mi obrotomierz nie działa. I lewy kierunek szybko świeci a z przodu w ogóle. I ogólnie jest chujowy ale go kocham i nie dam mu zdechnąć mimo że w kwietniu 35 lat kończy
Mam problem z obrotami w moim golfie II 1.6 benzyna. Gaźnik po regeneracji mimo to trzyma za wysokie obroty w okolicy 2.5 tys obrotów. Dodam że jest to gaźnik sterowany elektronicznie i nie wiem, czy coś z prądem za to nie odpowiada. Aha i jeszcze jak włączę długie to mi obrotomierz nie działa. I lewy kierunek szybko świeci a z przodu w ogóle. I ogólnie jest chujowy ale go kocham i nie dam mu zdechnąć mimo że w kwietniu 35 lat kończy