Portal spożywczy
Świat
4 m
12
Pamiętacie współpracę BUD z transem?
Kultowa marka Bud Light nadal spada, ponad rok po tym, jak bojkot wywrócił do góry nogami przemysł piwowarski w USA. Były lider spadł na 3. miejsce za Modelo Especial i Michelob Ultra, jak pokazują ostatnie dane sprzedażowe.
Według analizy NielsenIQ przeprowadzonej przez firmę konsultingową Bump Williams, w czterech tygodniach kończących się 6 lipca Bud Light stanowił 6,5% całkowitej sprzedaży piwa w sklepach w USA, podczas gdy Michelob Ultra stanowił 7,3%, a Modelo 9,7%.
Według analizy NielsenIQ przeprowadzonej przez firmę konsultingową Bump Williams, w czterech tygodniach kończących się 6 lipca Bud Light stanowił 6,5% całkowitej sprzedaży piwa w sklepach w USA, podczas gdy Michelob Ultra stanowił 7,3%, a Modelo 9,7%.