RUSAK 3994

8
Rusak 3994 ma uszczelnioną ramę łodzi wykonaną z rur ze stali wysokostopowej i osłoniętą aluminium . Nadwozie własnej konstrukcji jest instalowane na pojeździe terenowym. Zewnętrzne panele nadwozia są wykonane z włókna szklanego i aluminium, rama nadwozia jest stalowa. Ściany i sufit wnętrza pojazdu terenowego również wykończone są włóknem szklanym.
Rusak utrzymuje się na powierzchni dzięki szczelności ramy i przemieszczeniu kół. Pojazd terenowy może poruszać się po wodzie dzięki obrotowi kół (w tym przypadku prędkość wynosi 4 km / h) lub za pomocą dwóch armatek wodnych (do 10 km / h).
Pojazd terenowy Rusak wykorzystuje dwa rodzaje silników. Wersja podstawowa to konwencjonalny silnik wysokoprężny umieszczony z przodu, pod maską. W hybrydzie - dwa silniki elektryczne, każdy o mocy 75 kW , umieszczone odpowiednio między pierwszą,trzecią i czwartą osią. Każdy z nich napędza 4 koła. Silniki elektryczne są zasilane baterią zasilaną przez dwa małe silniki benzynowe Nissana o pojemności 1,2 litra. W tej modyfikacji jeden z nich znajduje się z przodu, pod maską, a drugi z tyłu. Zewnętrznie modyfikacja hybrydowa wyróżnia się dodatkowymi osłonami chłodnicy po bokach z tyłu nadwozia. To „powielanie” silników ma na celu zwiększenie niezawodności - jeśli jeden z silników ulegnie awarii, pojazd terenowy dalej pozostanie w ruchu.
Początkowo pojazd terenowy był wyposażony w ultra-niskociśnieniowe opony marki TREKOL , obecnie Rusak wyposażony jest w podobne opony własnej produkcji z większym bieżnikiem.
Na Rusaku można zainstalować różne dodatkowe opcje, takie jak podgrzewacz silnika, autonomiczna nagrzewnica wnętrza, system pompowania opon itp.
Początkowo Rusak 3994 był produkowany tylko w wersji 8-kołowej, ale obecnie na zamówienie dostępne są również modele 6 i 4-kołowe.
RUSAK 3994
1000
1000
400
100
+86
0 komentarzy
0.040971994400024