EU 4- Mughals

16
Drodzie dzidki,

pora na propozycję nr 2 dotyczącą podboju świata.

Wiem, że są tutaj osoby uczące się, więc może ten pomysł im się spodoba.

Imperium wielkich Mongołów. Stworzone historycznie przez potomka Timura - Babura.
EU 4- Mughals
Jak już wspominałem, największym problemem przy podboju świata jest zarządzanie czasem i zasobami. Mughals to jedna z prostrzych możliwości na redukcję zużycia zasobów. Ich idee nie wyglądają tak mocarnie jak Ottomana, ale nie w tym leży ich siła.

Zaczniemy od wciągania prowincji do twojego państwa. Rządzi tym mechanika redukcji kosztów corowania.
EU 4- Mughals
Imperium wielkich mongołow możesz prosto zredukować koszt i czas o 85%. Tak jak widzisz na moim przykładzie stworzonym na szybko.

Co wchodzi w ten skład?
25% z ideii narodowych jak u Osmana.
25% z ideii administracyjnych dostępnych dla każdego kraju
10% z podbicia wszystkich prowincji należacych do kultury "hindusatni" - specjalna mechanika Mughalsów pozwalająca na wchłanianie kultur i otrzymywanie bonusów.
10% z religii hindu
10% z cudu światowego zlokalizowanego w Indiach
5% z refomy rządowej

Jest jeszcze jedna mechanika redukująca koszty. Efektywność adminstracji. Co to takiego?
EU 4- Mughals
Otóż ten modyfikator redukuje koszt wchłaniania prownicji. Obniża ich koszt w traktatach pokojowych i pozwala na zabranie większej ich ilości w wojnie. Zmniejsza też agresywną ekspansję. 

Jak go zdobyć?

Jak widzidzie w przykładzie stworzonym na szybko mamy:

30% z technologii - dostępna dla każdego
30% ze 100 punktów absolutyzmu - mechaniki dostępnej od ery absolutyzmu
10% z misji Imperium Mongołów
2,5% z reformy rządowej

Teraz efekty takiego "nabicia modyfikatórów".
EU 4- Mughals
Wciągnięcie połowy Persji to jedna wojna i kosztuje mnie to 91 punktów administracyjnych. 
EU 4- Mughals
Koszt jednego punktu adminstracyjnego za prowincję będziecie widzieć często. Dodatkowo mechanika redukuje czas. Mamy osiągnięty maksymalny poziom redukcji czasu. 6 miesięcy.

Udało mi się tym krajem podbić świat dwa razy. Te podejścia należały do najprzyjemnieszych i sprawiających najwięcej radości. 

Jak ostatnio zachęcam do dyskusji. 

Będe co jakiś czas dzielił się pomysłami i ciekawostkami dotyczącymi mechanik tej gry. Wiem, że są tu osoby które się uczą i jeśli cokowiek z tego im pomoże, to będzie mi bardzo miło.

Pozdrawiam Serdecznie. :D
0.041279792785645