Projekt Kamper #03
11
107
14
19




93
Hej!
Przyznam, że nie spodziewałem się takiego pozytywnego odzewu. Za wszystkie odznaki, nawet „wypierdalajki”, dziękuję.
Dzięki również za wiadomości prywatne oraz oferty pomocy. Jeśli napotkam problemy, na pewno zgłoszę się po pomoc.
Dalej nie rozumiem, czemu admin stwierdził, że da to na główną, w końcu ani to śmieszne, ani ładne…
Dodam, że nie szukałem atencji. Jak już wspomniałem w komentarzu do pierwszej dzidy o kamperze, chciałem się tylko podzielić z wami tym, co robię poza pracą, tak jak inni dzidowcy, którzy wrzucali tu relacje z remontu, budowy czy nawet wędzenia kiełby.
Uwzględniając komentarze o pisowni i ortografii, fakt, przeczytałem jeszcze raz i macie jak najbardziej uzasadnioną rację. Od tej pory będę zwracał na to należytą uwagę.
Poprosiłem GPT o propozycję nowego malowania w kolorze grafitowym. Oto, co wygenerował.
Przyznam, że nie spodziewałem się takiego pozytywnego odzewu. Za wszystkie odznaki, nawet „wypierdalajki”, dziękuję.
Dzięki również za wiadomości prywatne oraz oferty pomocy. Jeśli napotkam problemy, na pewno zgłoszę się po pomoc.
Dalej nie rozumiem, czemu admin stwierdził, że da to na główną, w końcu ani to śmieszne, ani ładne…
Dodam, że nie szukałem atencji. Jak już wspomniałem w komentarzu do pierwszej dzidy o kamperze, chciałem się tylko podzielić z wami tym, co robię poza pracą, tak jak inni dzidowcy, którzy wrzucali tu relacje z remontu, budowy czy nawet wędzenia kiełby.
Uwzględniając komentarze o pisowni i ortografii, fakt, przeczytałem jeszcze raz i macie jak najbardziej uzasadnioną rację. Od tej pory będę zwracał na to należytą uwagę.
Poprosiłem GPT o propozycję nowego malowania w kolorze grafitowym. Oto, co wygenerował.

Teraz jednak wrócę do tematu, który miała poruszać ta dzida, czyli zwłoki oryginalnego silnika o oznaczeniu 280A1000.
Jak wspomniałem wcześniej, oryginalny silnik uległ awarii na skutek zerwania paska rozrządu. Nie widziałem w tym przeciwwskazań do naprawy.
Jednak po zdemontowaniu głowicy okazało się, że głowica posiada pęknięcia pomiędzy zaworami oraz otworem komory wirowej. Pęknięcia układają się w trójkąt i praktycznie na każdym cylindrze są takie same.
Jak wspomniałem wcześniej, oryginalny silnik uległ awarii na skutek zerwania paska rozrządu. Nie widziałem w tym przeciwwskazań do naprawy.
Jednak po zdemontowaniu głowicy okazało się, że głowica posiada pęknięcia pomiędzy zaworami oraz otworem komory wirowej. Pęknięcia układają się w trójkąt i praktycznie na każdym cylindrze są takie same.

Uszkodzenia na pierwszym i drugim cylindrze to wspomniane wcześniej pęknięcia.


Jeśli chodzi o trzeci cylinder, oprócz pęknięcia, jest uszkodzony zawór wydechowy. W czwartym cylindrze występuje pęknięcie oraz uszkodzony zawór ssący.



Dodatkowo, po osadzie w kanałach wodnych, wnioskuję, że układ chłodniczy nie był zalany płynem, a wodą.
Dowiedziałem się również, że te silniki mają problem z przegrzewaniem się, co tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, by tej motorowni nie remontować.
Dobra, to tyle na dziś. WYPIERDALAM!
Jest już godzina 9:00, za pół godziny zostanie dostarczony nowy silnik z resztą gratów, więc czeka mnie i kolegę dzień pełen pracy.
Dowiedziałem się również, że te silniki mają problem z przegrzewaniem się, co tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, by tej motorowni nie remontować.
Dobra, to tyle na dziś. WYPIERDALAM!
Jest już godzina 9:00, za pół godziny zostanie dostarczony nowy silnik z resztą gratów, więc czeka mnie i kolegę dzień pełen pracy.