podmiana licznika vag
Motoryzacja
1 r
20
siemanko. Od dłuższego czasu przymieżałem się do wymiany zegarów w oBorce z racji na ceny gotowców chciałem sobie to zrobić sam.
Dorwałem więc full fis-a immo 3 (46C) i teraz chcę go przerobić do swojego silnika benzynowego tzn skala obrotomierza. Dorwałem Licznik z tarczami od sporta też immo3 (26A) pół fis.
Moje pytanie brzmi czy wystarczy abym wgrał do takiego licznika wsad od full fisa benzyny. (46A)
czy będę musiał mimo wszystko zmieniać coś w komurkach wsadu. Nie ukrywam, że to już dla mnie sporywyczyn i pewnie sobie nie poradzę.
Sama przeróbka wsadu bez edycji tektstowej nie problem czy zdobycie pinu zakodowanie, test zegarów. Lecz chcę uniknąć edycji tych włąśnie komórek jeśli to możliwe. Zwłąszcza że nie jest to zegar z passtucha.
zapewne ktoś tu siedzi w temacie interesuje mnie czy mój tok myślenia jest dobry, czy też nie ma bata i trzeba będzie zmieniać coś w tym liczniku choćby skały srały.
z góry dzieki.
Dorwałem więc full fis-a immo 3 (46C) i teraz chcę go przerobić do swojego silnika benzynowego tzn skala obrotomierza. Dorwałem Licznik z tarczami od sporta też immo3 (26A) pół fis.
Moje pytanie brzmi czy wystarczy abym wgrał do takiego licznika wsad od full fisa benzyny. (46A)
czy będę musiał mimo wszystko zmieniać coś w komurkach wsadu. Nie ukrywam, że to już dla mnie sporywyczyn i pewnie sobie nie poradzę.
Sama przeróbka wsadu bez edycji tektstowej nie problem czy zdobycie pinu zakodowanie, test zegarów. Lecz chcę uniknąć edycji tych włąśnie komórek jeśli to możliwe. Zwłąszcza że nie jest to zegar z passtucha.
zapewne ktoś tu siedzi w temacie interesuje mnie czy mój tok myślenia jest dobry, czy też nie ma bata i trzeba będzie zmieniać coś w tym liczniku choćby skały srały.
z góry dzieki.