Dlaczego nie CPK
Kurwa mać. Ile można słuchać pierdolenia o CPK.
Oczywiście, że jest nam potrzebne, a żeby wam zobrazować pokaże fajną mapkę.
Mozliwe, że słabo mnie zrozumiecie bo pisze na szybko
Źródło: https://www.merics.org/en/tracker/mapping-belt-and-road-initiative-where-we-stand
Oczywiście, że jest nam potrzebne, a żeby wam zobrazować pokaże fajną mapkę.
Mozliwe, że słabo mnie zrozumiecie bo pisze na szybko
Źródło: https://www.merics.org/en/tracker/mapping-belt-and-road-initiative-where-we-stand
Na mapia możemy zobaczyć plan nowego jedwabnego szlaku.
Pierwszy problem ominięcie Polski. Mamy słabe porty, Małaszewicze nie wystarczają odpowiednio.
Drugi problem. Aktualnie cały towar idzie przez Polskę i my zgarniamy cło. Chiny mają na tym szlaku bardzo duży zysk, dlatego Rosja nie może zniszczyć tych torów, bo wtedy Chiny im wpierdolą. Dlatego jesteśmy bezpieczni.
Przy wykluczeniu Polski w transporcie produktów z Chin nie będziemy już im potrzebni i Rosja może już atakować.
Czy NATO itp nam pomogą albo odstraszą to inna sprawa. Biznes jest jednym z ważnych czynników.
Dlaczego Niemcy nie chcą CPK, bo właśnie nowa droga kończy się u nich, a port w Berlinie jest mniejszy niż planowane CPK. Nie możemy oddać im wszystkiego, musimy cześć zabrać dla siebie.
Wypierdalam
Pierwszy problem ominięcie Polski. Mamy słabe porty, Małaszewicze nie wystarczają odpowiednio.
Drugi problem. Aktualnie cały towar idzie przez Polskę i my zgarniamy cło. Chiny mają na tym szlaku bardzo duży zysk, dlatego Rosja nie może zniszczyć tych torów, bo wtedy Chiny im wpierdolą. Dlatego jesteśmy bezpieczni.
Przy wykluczeniu Polski w transporcie produktów z Chin nie będziemy już im potrzebni i Rosja może już atakować.
Czy NATO itp nam pomogą albo odstraszą to inna sprawa. Biznes jest jednym z ważnych czynników.
Dlaczego Niemcy nie chcą CPK, bo właśnie nowa droga kończy się u nich, a port w Berlinie jest mniejszy niż planowane CPK. Nie możemy oddać im wszystkiego, musimy cześć zabrać dla siebie.
Wypierdalam